Вече съм голям

Поради огромния читателски интерес , реших да се завърна на моята Алея на славата.
Здравейте запалени блогъри !!!
Аз вече съм голям :)
Естествено може още, но като гледам последните снимки които съм качвал тук, сега съм направо Мъж.
Много неща ми се случват, обмислям да направя списък с по важните събития и някой ден да ви разкажа за тях.
Като начало да се похваля, че тръгвам на училище (ясла) от септември. И мама каза, че ще ми купи раница.
Второ имам си и гадже, казва се Мария.

Плюс това вече тичам много бързо и имам кола.

Имам 8 зъба и половина и една бемка на рамото.
Постоянно щъкам по разни местенца.
Слушам хаус и хип хоп. Мама все казва , че главата и е станала квадратна, но според мен си е все същата.
Обичам да говоря, но често се сблъсквам с неразбиране.
Но най много от всичко обичам да танцувам и да се гледам на видео.
Вижте ме колко съм голям.

и красив

Тези дни като мине и последния изпит на мама, ще ви разкажа повече.