Почти на годинка

След няколко дни навършвам една година.
Толкова много неща ми се случиха през всичкото това врме ,че сигурно ще пропусна някой в разказа си. За радост на няколко пъти съм почвал да пиша тук ,но не съм ги побликувал. Затова сега ще ги побликувам и ще добавям новото.

* * *
За изминалите два месеца едва имах време да си поема въздух.
Голямо пътуване, голяма работа.
Къде ли не ходихме и какво ли не правихме.
Последно на 24 май направихме един преход до Мальовица.Красотиика....
Преди това ходихме до Видин при баба и дядо, сигурно ви обърквам, но както казах имам много баби и дядовци, тези бяха по майчина линия.
Преди това ходихме два пъти за Велик ден и Гергьов ден при другия дядо в Габрово,
а още преди това ходихме на ждрелото на река Ерма.
Сега си намерихме нова къща и ще се местим в нея от другия месец.
Мама и тати са в треска, обиколихме 10 магазина за тапети и те още не могат да си изберат.
Мама пак има изпит и пак ще ходим до Видин, същевремено ще правим ремонт и ще се пренасяме.
Аз ставам все по красив и вече влизам в час, почнах да загрявам и да им хващам цаката.
* * *
Не съм писал от много време.
Вече съм на 7 месеца и съм много ангажиран напоследък.
Струпаха ми се бая задачки и все не стигам до компютъра.
Взехме си под наем нова къща в центъра,защото всекидневното пътуване до парка ме убава е и е по икономично.