В болницата

И такаа......
Занесоха ме при мама.
Оооо ужас ..........




тя изглежда ужасно.

Тази жена май хич не се поддържа.
А ето ме и мен,
в целия ми блясък.













Какво ....... не съм ли хубав?
Както и да е всичко е въпрос на вкус.
Та занесоха ме и тя ме гушна :)
Погледахме се малко и пак ме замъкнаха някъде.
По късно дойде тати :)
Той по-добре изглежда ;)
Но малко стреснат ми се стори.
Тази акушерка е луда, съблече ме гол - голеничак, за да ми покаже пищовчето на татко ....
ама, че мръсница.

Следващите няколко дни бяха смесица от приятно прекарване през деня- при мама и ужасни писъци на ревливите бебета през нощта, в неонтологичното отделение.
През деня прекарвах в стаята на мама, която постоянно говореше с някой по телефона, снимаше ме и се дразнеше на другата жена в стаята, която между другото викаше на детето си съсел :0
Деня преди да ни изпишат мама имаше рожден ден, стана на 30 години.
Цял ден не можах да и видя очите,
само сновеше по коридорите да черпи и да отговаря на обажданията,
който бяха изнервящо много. Тати и подари много хубав букет.
Аз реших да не я занимавам с себе си и я оставих да си "празнува", все пак това беше нейния юбилей.
Иначе май всичко мина нормално, аз доста си поспах, че шока беше голям, а и когато има топла и хубава храна и си в прегръдките на мама, как да не спиш?