Първи дни в къщи

Първите няколко дни в къщи бяха супер, поспивах си, постоянно някой ме носеше, внимание голямо.
Проблемите обаче не закъсняха.
На 4 ден почнаха колики да ме мъчат.
Казвам ви голяма гадост е това, ако има как да ги избегнете, ама хич не се чудете.
Много ме боля коремчето. И сега от време на време ме боли, но по малко.
Мама много се изнерви покрай моите колики.
А питате ли ме мен?
Нашите се бяха постарали с коледната украса,
имаше много хубава елха и голямо снимане падна пред нея.
После дойде бъдни вечер и коледа.
Дойдоха ни на гости леля и баба.
Много ми се радваха, колко съм бил хубав и добър и послушен , абе порасна ми работата да ви кажа :)
Получих и подаръци :)
А на 26 декември имах имен ден :)
Получих няколко обаждания за честитки и също така ми падна пъпа :) не че съм останал без пъп, но ми бяха закачили една пластмасова дзвъчка, която падна с част от пъпната връв. Ето тая.... естествено леко цензурирах снимката :)













После нова година.
Много се вълнувах и не можах да заспя до късно вечерта, но накрая точно преди 12 часа заспах и си проспах първата нова година в живота.
Иначе имахме гости, един чичко с много голяма уста и по късно едно приятелско семейство, което аз така и не видях, само подаръка от тях си видях по късно. Танцувахме много, пак получих подаръци, хапнахме, пийнахме, абе нова година, обичайните неща.
Ето и снимков материал.....




















Това бяха първите ми дни в къщи, за по нататък ще разкажа по късно.