Мойте интереси

Реших да ви разкажа накратко за интересите си.
Добре, че татко си взе отпуска, защото майка ми излезе голяма нервачка, все се изнервя, като плача, като не спя, като ме боли коремчето, като не ям, като ям много,
абе въобще май не знае какво иска. Та татко си беше взел отпуска и дните минаваха що годе спокойно,даже леко рутинно.Мама си правеше пищови за някакъв изпит,
тати играеше на игрички и си качваше екстри на телефона, а аз растях.
Дойде и кръсницата ми на гости за няколко дни, готино парче е,
като порасна ще си търся
такава мацка.
Поклюкариха си с мама няколко дни, наслушах се на женски вълнения и е вярно, че жените си говорят предимно за мъже. Татко и той малко видя бял свят покрай нея и поизлезе малко,че ми се стори по едно време че се сдухва по цял ден в къщи. После тя си тръгна и ме водиха на лекар, оказа се че за 1 месец съм качил 1400 гр.
Мама пак реши че преяждам :0


Но да ви разкажа за мойте интереси.
Много обичам музиката. Мога да я слушам постоянно и добре, че нашите се усетиха рано и почнаха да ми я пускат даже докато спя.
Обичам и да танцувам, (майка ми е танцьора в семейството) абе въобще всичко свързано с музиката ми харесва.
Не съм се ориентирал още към определени стилове, но определено си падам по духови инструменти.

Обичам и да ме къпят, отначало бяха доста неуверени и почти всеки път имах усещането, че ще се окажа размазан в коритото,
но след като ми падна пъпа, почнаха да ме слагат във ваната , да си лежа и да си кефаря.Голям рахат е това ваната.
Топла вода, лежиш си, отпускащо е, на няколко пъти за малко да заспя.
Обаче ми се струва, че претупват малко това къпане, защото трае не повече от 10 минути, а те като влязат да се къпят по половин час киснат в банята.

Обичам масажите също така, за сега са постоянни и ми ги правят всяка вечер след баня, а като порасна или ще трябва да си намеря мацка,
която обича да прави масажи или ще похарча цяло състояние за масажисти.

Падам си кулинар, (по това на баща си съм се метнал) да се храни човек не е просто да се наяде,
ами да се разтапя от удоволствие, когато е захапал зърното на мама или респективно биберона на шишето.

Обичам разходките и особено да спя по време на тях.
И може би като порасна ще стана или мебелен дизайнер,
защото ми е изключително интересно как по дяволите висят
тези шкафове на стената или ще имам магазин за осветителни тела,
защото определено хващат окото.
Или може би просто съм вятърничав и гледам все нагоре........ в облаците.